یخچال نوشیدنی ۶۵ سانت با بدنه استیل

یخچال نوشیدنی ۶۵ سانتی یک محصول بسیار کار آمد بوده که میتوان از آن برای نگه داری انواع نوشدنی استفاده نمود این محصول از جنس استیل و با برچسب دلخواه خدمتتان ارائه می شود.

یخچال نوشیدنی ۶۵ سانت با بدنه استیل

یکی از انواع دستگاه های برودتی موجود در بازار یخچال نوشیدنی ۶۵ سانتی بوده که با فضای مناسب خود می تواند انواع قوطی ها ، پاکت های نوشیدنی ،شیشه های نوشدنی و … را در آن جای داد. جنس بدنه این محصول از استیل استنلس براق بوده که علاوه بر زیبایی و جلوه ی خاص از استحکام و دوام بالایی برخوردار است، همچنین این دستگاه ها عایق بندی شده به وسیله فوم تزریق پلی یورتان به وسیله دستگاه های اتوماتیک است یک عایق حرارتی بسیار قوی به شمار می آید و می تواند مانع از هدر رفت انرژی و برودت درون محفظه یخچال شود.  عرض این دستگاه نوشیدنی به ابعاد ۶۵ سانت بوده و درون کابین یخچال شیارهایی قرار داده شده تا شما بتوانید محصولات خود را به سادگی طبقه بندی و دسته بندی نمایید و مطابق با سلیقه و نیاز خود طبقات را جا به جا نماید . این محصول به صورت تک درب ارائه می شود و درب آن از شیشه دوجداره پر شده با گاز آرگون بهره‌مند بوده که این نیز خود یک عایق حرارتی به شمار می آید. دستگاه یخچال نوشیدنی ۶۵ سانتی یک محصول بسیار کارآمد و مفید است که شما می‌توانید از آن در مشاغلی همچون سوپر مارکت، غذاخوری ها، رستوران ها، کباب سرا ها، هایپر مارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای و سایر اماکن تجاری استفاده نمایید. گروه صنعتی نارسیس کولد این امکان را به شما می دهد تا بتوانید با انتخاب استیکر و برچسب دلخواه خود آن را بر روی بدنه دستگاه بچسبانید و زیبایی آن را مطابق با نیاز و سلیقه خود تعیین نمایید.

قیمت یخچال نوشیدنی ۶۵ سانت با بدنه استیل

خرید یخچال نوشیدنی ۶۵ سانت با بدنه استیل

ساخت یخچال نوشیدنی ۶۵ سانت با بدنه استیل

ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت 33131000-021 یا 09197160171 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09122777640 مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

  1. ناشناس گفت:

    بهترین یخچال نوشیدنی

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *