یخچال مخصوص نگهداری دارو 2 درب

یخچال دارویی گروه صنعتی نارسیس با بهترین کیفیت و مواد اولیه به همراه طبقات شیشه ای و ورق های استیل، عایق بندی شده توسط فوم تزریقی پلی یورتان به همراه دربهایی با شیشه های دوجداره یک محصول بسیار با کیفیت است.

یخچال مخصوص نگهداری دارو 2 درب

در داروخانه‌ها، بیمارستان ها، مراکز بهداشتی و درمانی برای نگهداری بعضی از داروها نیاز به استفاده از یخچال های مخصوصی است که داروها را در دمای خاصی نگهداری نماید. برای نگهداری دارو در دمای خاص نیاز به تکنولوژی روز بوده که باید از پیشرفته ترین امکانات استفاده نمود تا بهترین محصول را خدمت مشتریان عزیز ارائه داد. گروه صنعتی نارسیس با افتخار اعلام می کند که این محصول، با بهترین متریال و مواد اولیه ساخته شده است که یکی از با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار بوده. این دستگاه با استفاده از ورق های استیل استنلس سفید رنگ ساخته شده و در بین ورق های آن از فوم تزریقی پلی یورتان استفاده شده که یک عایق حرارتی بسیار عالی به شمار می‌آید تا مانع از هدر رفت انرژی و برودت درون کابین یخچال شود این دستگاه دارای یک ترموستات دیجیتال است که شما می توانید محدوده دمای درون یخچال را مشاهده نمایید و میزان دمای آن را به دمای دلخواه خود برسانید این محصول دارای دو درب لولایی بوده  که دارای شیشه های دوجداره پر شده با گاز آرگون است که این نوع درب ها خود نیز یک عایق حرارتی بسیار عالی به شمار می آید. در قسمت زیرین این محصول نیز چرخ های تعبیه شده تا شما بتوانید به سادگی این دستگاه را جابجا نموده و آن را حرکت دهید. درون یخچال دارویی طبقاتی از جنس شیشه سکوریت استفاده شده که شما می توانید انواع داروها را دسته بندی و تقسیم بندی نمایید و آنها را نگهداری کنید. همچنین برای حفظ ایمنی و بهداشت بیشتر و کاهش بار میکروبی محیط بر یخچال دارویی از نوار های آنتی باکتریال در ساخت این محصول استفاده شده است که از این دستگاه یک یخچال دارویی بسیار با کیفیت و بهداشتی می سازد.

قیمت خرید یخچال مخصوص نگهداری دارو 2 درب

قیمت فروش یخچال مخصوص نگهداری دارو 2 درب

یخچال مخصوص نگهداری دارو 2 درب محصول گروه صنعتی نارسیس

ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت 33131000-021 یا 09197160171 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09122777640 مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *