یخچال مکعبی ویترینی گوشت و پروتئین

یخچال مکعبی ویترینی گوشت و پروتئین ساخته شده از ورق های استیل طلایی و شیشه های دوجداره و سکوریت محصولی بسیار مناسب جهت به نمایش در اوردن و نگهداری محصولات گوشتی و پروتئینی است.

یخچال مکعبی ویترینی گوشت و پروتئین

یخچال های مکعبی به واسطه حجم و فضای اشغال شده نمای بسیار جالبی از محصولات شما را خدمت مشتری ارائه می دهد. این دستگاه با عمق زیاد خود می تواند محصولات زیادی را درون خود جای داده و در معرض نمایش قرار دهد. ترکیبی از شیشه و فلز در ساخت این یخچال مکعبی استفاده شده که می توان به ورق های استیل استنلس در ساخت این محصول اشاره نمود و همچنین در نمای ویترینی نیز در قسمت جلو و درب ها از شیشه های دوجداره پر شده با گاز آرگون استفاده شده که یک عایق حرارتی بسیار مناسب به شمار می‌آید و مانع از هدر رفت انرژی و بیرون رفته برودت درون یخچال می شود همچنین برای قسمت درونی این محصول نیز از شیشه های بسیار محکم و مقاوم سکوریت استفاده شده که دارای طول عمر بالا و خاصیت نگه دارندگی در اوزان مختلف را نیز داراست این محصول یک جلوه و زیبایی خاصی را به دستگاه بخشیده است. همچنین این یخچال مکعبی نیز دارای چرخ هایی در قسمت زیرین خود بوده که وجود این چرخ ها باعث شده تا شما به سادگی و راحتی بتواند این محصول را جابجا نمایید و آن را حرکت دهید و همچنین در این محصول نیز از ترموستات دیجیتال برای به نمایش درآوردن دمای درون یخچال استفاده شده که قادر به تنظیم درجه حرارت برای کابین نیز است شما میتوانید از این محصول در فروشگاه های زنجیره ای، سوپرمارکت ها، هایپر مارکت ها، فروشگاه های محصولات پروتئینی، قصابی ها، مرغ فروشی ها و سایر مشاغل نیز استفاده نمایید. این محصول دارای یکسال ضمانت و ده سال خدمات پس از فروش بده که به سرتاسر ایران نیز ارسال می گردد . گروه صنعتی نارسیس افتخار این را دارد تا بهترین محصولات را با بهترین متریال و کیفیت ساخته و در اختیار هموطن عزیز قرار دهد.

قیمت خرید و فروش یخچال مکعبی ویترینی گوشت و پروتئین

ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت 33131000-021 یا 09197160171 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09122777640 مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *