یخچال و فریزر پرده هوا ایستاده

یخچال و فریزر پرده هوا ایستاده دارای ابعادی مناسب جهت استفاده در فروشگاه های زنجیره ای برای نگه داری مواد خوراکی با کمپرسور اروپایی و بدنه تمام استیل به همراه پوشش رنگی الکترواستاتیک است.

یخچال و فریزر پرده هوا ایستاده

یخچال و فریزر پرده هوا که به صورت ایستاده خدمت شما عزیزان گرامی معرفی شده است محصولی بسیار عالی جهت استفاده کردن در فروشگاه های زنجیره ای، هایپر مارکت ها، سوپر مارکت ها و یا هر مکان دیگری که نیاز به داشتن از این قبیل از دستگاه ها وجود دارد. یخچال پرده هوا ایستاده دارای ابعادی به طول ۲ متر و همچنین ارتفاع ۲ متر با عمق مناسب ۸۵ سانتی متری خود یک محصول بسیار عالی جهت نگهداری انواع و اقسام محصولات و معرفی آن به مشتریان است. بدنه این محصول از ورق های استیل استنلس کار شده است که از استحکام و دوام بالا و همچنین وزن پایین تری نسبت به سایر آلیاژها برخوردار بوده و درون این محصول نیز از رنگ الکترواستاتیک بهره گرفته شده که یک پوشش رنگی بسیار عالی به شمار می آید. کمپرسور این محصول در قسمت پایین و از نوع اروپایی کار شده است که با استفاده از ترموستات دیجیتال خود توانایی این را دارد که بتواند درجه حرارت  آن را تنظیم نموده و به درجه مورد دلخواه برساند. این محصول دارای پرده شب نیز بوده است. همچنین نور پردازی که درون یخچال ایستاده پرده هوا به کار رفته این امکان را به شما می دهد تا بتوانید محصولات خود را به خوبی معرفی نموده و در معرض دید قرار دهید. در قسمت دیگر  تصاویر فریزر پرده هوا را مشاهده می کنید که این محصول نیز دارای ابعادی به طول 2 متر و 50 سانتی متر و ارتفاع ۹۰ سانتی متری به همراه عرض 1 متر و 20 سانتی متری خود نیز دستگاهی با ابعاد بسیار عالی به شمار می آید. کمپرسور این محصول نیز به صورت اروپایی کار شده است. طبقات درون یخچال ایستاده به صورت تمام استیل بود که شما می توانید محصولات خود را درون آن قرار دهید همچنین درون فریزر پرده هوا نیز از ترموستات دیجیتال تنظیم دمای درون محفظه بهره برده شده است. برای حمل و جابجایی دستگاه هیچ نگرانی نخواهید داشت به دلیل اینکه در قسمت زیرین این محصول نیز چرخ های بسیار محکم و مقاوم تعبیه شده است تا خاطر شما را از این مسئله آسوده نمایید.

قیمت خرید یخچال و فریزر پرده هوا ایستاده

قیمت فروش یخچال و فریزر پرده هوا ایستاده

یخچال و فریزر پرده هوا ایستاده با نورپردازی مناسب

یخچال و فریزر پرده هوا ایستاده به همراه ترموستات دیجیتال

یخچال و فریزر پرده هوا ایستاده به همراه کمپرسور اروپایی

یخچال و فریزر پرده هوا ایستاده به صورت تمام استیل
ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت 33131000-021 یا 09197160171 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09122777640 مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *