تاپینگ بستنی میوه ای با کیفیت سفارشی ساز 20 کاسه

تاپینگ بستنی میوه ای 20 کاسه یک محصول بسیار با کیفیت و با دوام برای نگه داری و عرضه بستنی با طعم های مختلف و متنوع به همراه ورق های استیل و شیشه های خمیده دو جداره است.

تاپینگ بستنی میوه ای با کیفیت سفارشی ساز 20 کاسه

نمونه ای از تجهیزات برودتی که در اغلب کافی شاپ ها و بستنی سرا مورد استفاده قرار می‌گیرد تاپینگ بستنی است. این نوع از دستگاه به دلیل وجود کاسه های بسیار زیاد درون خود (به تعداد 20 کاسه) می تواند انواع طعم های مختلف بستنی را خدمت شما ارائه دهد و می توانید بستنی را با طعم های بسیار متنوع و مختلف خدمت مشتریان خود ارائه دهید. این محصول از ورق های استیل سفید رنگ کار شده است که از استحکام و کیفیت بالایی برخوردار بوده و همچنین در قسمت نمای ویترینی آن نیز از شیشه های خمیده دوجداره استفاده شده که یک عایق حرارتی بسیار قوی به شمار می آید. دلیل عایقی بودن این نوع شیشه ها گاز آرگون است که در بین شیشه های دوجداره پر شده است این محصول در قسمت زیرین خود از نوار LED هفت رنگ ای بهره برده که یک زیبایی خاص و جلوه ای ویژه و شیک را به دستگاه شما می بخشد. درب های این دستگاه به صورت کشویی تعبیه شده است و شما به سادگی می توانید به تمامی محصولات درون این تاپینگ دسترسی کامل داشته باشید شیوه مناسبی که به کاسه ها داده شده است و همچنین در بخش هایی که در این دستگاه تعبیه شده به صورتی انجام گرفته تا متصدی این دستگاه به راحتی بتواند انتخاب های مشتریان خود را انجام دهد شما می توانید در تمامی فصول سال انواع مختلفی است تنها بستنی را به مشتریان خود ارائه دهید به ویژه در فصل تابستان که هوا گرم تر بوده خوردن بستنی لذت خاصی را به شما ارائه می دهد و می توانید تمام طعم های مورد نیاز خود را انتخاب نموده و آن را میل نمایید در قسمت زیر برای آشنایی بیشتر شما کلیپ ای قرار دادیم تو با دیدن آن با دستگاه نیز بیشتر و بهتر آشنا شوید.

ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت 33131000-021 یا 09197160171 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09122777640 مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *