فریزر صندوقی خانگی 260 لیتری

فریزر صندوقی خانگی با حجم ۲۶۰ لیتر و بدنه استیل سفید رنگ، به همراه ترموستات مکانیکی، درب های جداگانه، قفل های تعبیه شده بر روی درب ها مناسب برای نگه داری انواع محصولات پروتئینی، گوشتی و سبزیجات.

فریزر صندوقی خانگی 260 لیتری

فریزرهای صندوقی از انواع دستگاه های برودتی هستند که در جامعه امروزه در مشاغل و منازل استفاده و بهره زیادی از آن می شود این نوع دستگاه ها برای فریز کردن انواع مواد پروتئینی و گوشتی و یا حتی سبزیجات نیز استفاده می شود. با حجم وسیعی که این نوع فریزرها دارند شما می توانید انواع محصولات مانند: مرغ، گوشت، ماهی، میگو، انواع سبزیجات و… را درون آن نگه داری نمایید همچنین می‌توان از این محصول در مصارف تجاری مانند سوپر مرغ ها، سوپر پروتئینی ها، مغازه های ماهی فروشی، ارگان های دولتی و نظامی، رستورانها و … استفاده نمایید. این فریزر صندوقی دارای حجمی به اندازه ۲۶۰ لیتر است شما می‌توانید از این فضا به صورت کاملاً بهینه استفاده نمایید. همچنین درون آن سبدی توری شکل قرار داده شده تا شما بتوانید از فضای بالای این دستگاه نیز استفاده نمایید و درون آن را محصولات دیگری قرار دهید. جنس بدنه این محصول از استیل سفید کار شده همچنین برای عایق بندی آن از فوم تزریقی پلی یورتان در بدنه استفاده شده است، همچنین این محصول دارای ترموستات مکانیکی بوده و شما می توانید میزان برودت دستگاه را به صورت دستی با توجه به نیاز خود تنظیم نمایید. برای دسته بندی نیز در این دستگاه دو درب برای شما قرار دادیم تا بتوانید محصولات خود را تفکیک نموده و در هنگام استفاده هر کدام از درب ها به صورت جداگانه باز شده و برای اطمینان از محکم بودن درب دستگاه قفل هایی بر روی آن قرار داده شده که به صورت جداگانه می توان آنها را باز و بسته نمود. گروه صنعتی نارسیس یکی از بهترین تولید کنندگان دستگاه های برودتی است که با سرمایه ای از اعتماد شما جایگاه امروزی خود را به دست آورده است.

ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت 33131000-021 یا 09197160171 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09122777640 مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

  1. ناشناس گفت:

    سلام قیمت فریزر صندوقی رو برای من بفرستید

  2. ناشناس گفت:

    بهترین برند فریزر صندوقی نارسیس هست

  3. ناشناس گفت:

    من از این مدل برای خونه خریدم و راضی هستم

  4. ناشناس گفت:

    خیلی با کیفیته من برای خودم برای مادرم خریدم

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *