یخچال مخصوص دارو بیمارستانی با دیتالاگر

یخچال مخصوص دارو بیمارستانی با دیتالاگر، دارای قفل امنیتی با کارت بازشو و همچنین سیستم نوفراست و طبقات متحرک ساخته شده با ورق های استیل استنلس و دربی ساخته شده با شیشه های دو جداره .

یخچال مخصوص دارو بیمارستانی با دیتالاگر

از یخچال ها می توان در انواع مشاغل تجاری استفاده های بسیاری نمود، اما استفاده‌ دیگری که می توان از یخچال های ایستاده  کرد در صنعت پزشکی و آزمایشگاهی است. شما می توانید با استفاده از یخچال های ایستاده در داروخانه ها، بیمارستان ها، آزمایشگاه ها و سایر اماکن بهداشتی – درمانی از این نوع یخچال استفاده و بهره کافی را ببرید. یکی از انواع مزیت ها و ویژگی هایی که یخچال های ایستاده مخصوص مراکز درمانی دارند سیستم نوفراست است، که منظور از نوفراست سیستم بدون برفک است که مزیتی بسیار مهم به شمار می آید. مزیت دیگری که این یخچال مخصوص دارو دارد این بوده که طبقات آن قابلیت جابجایی دارد و می توان طبقات توری که درون یخچال تعبیه شده است را طبق سلیقه و نظر خود جابجا نمایید.  مزیت دیگری که این یخچال را از یخچال های موجود در بازار جدا می کند این است که دارای قفل امنیتی است که با کارت های شناسایی باز می شود و امنیت دستگاه را بسیار بالا می برد .همچنین این دستگاه مجهز به دیتالاگر است که در ادامه برای آشنایی بیشتر شما به آن خواهیم پرداخت. این یخچال مخصوص دارویی بیمارستانی از ورق های استیل استنلس ساخته شده است و همچنین در قسمت درب آن از شیشه دوجداره پر شده با گاز آرگون کار شده و در قسمت درب از لاستیک های آنتی باکتریال در ساخت آن بهره برده شده است که بار میکروبی محیط را بسیار کم می نماید. برای نمایش دادن میزان برودت درون یخچال نیز ترموستاتی دیجیتال تعبیه شده تا شما بتوانید به سادگی از دمای درون یخچال مطلع شوید و همچنین دمای درون یخچال را به دمای دلخواه خود برسانید برای کار کردن در هنگام شب که نور محیط بسیار کم است. طراحی دقیق صورت گرفته و درون یخچال نیز LED هایی کار شده است تا میزان نوری را به درون یخچال تابانده و بتوانید شما محصولات خود را به سادگی پیدا نمایید.

ثبت کننده داده یا ثبات یا دیتالاگر (Data Logger) و یا داده بردار وسیله ای است که داده های اندازه گیری شده توسط خود و یا توسط یک حسگر یا دستگاه خارجی را در طول زمان ذخیره می کند. اکثر دیتالاگرها معمولاً کوچک و قابل حمل بوده و کاربرد آزمایشگاهی و تست و اندازه گیری دارند. دیتالاگر ها دارای یک حسگر بوده کا داده پارامتر مورد نظر را اندازه گیری کرده و سپس در حافظه داخلی خود ذخیره می کنند. برخی از ثبت کننده ها دارای نمایشگر بوده و می توان داده های ذخیره شده را در آن مشاهده کرد. دیتالاگر ها معمولاً از طریق رابط USB به کامپیوتر وصل شده و توسط نرم افزار مخصوص دیتالاگر می توان داده های اندازه گیری شده را بر روی کامپیوتر مشاهده و پردازش کرد.
یکی از مزایای مهم استفاده از دیتالاگرها قابلیت جمع آوری ۲۴ ساعته اطلاعات است. دیتالاگرها معمولاً به محض فعال سازی بدون مراقبت رها شده تا در طول دوره دیده بانی اندازه گیری نموده و اطلاعات را ذخیره کند. این قابلیت اجازه می‌دهد تا تصویری جامع و دقیق از شرایط محیط تحت نظر مانند دمای هوا یا رطوبت بدست آید.

کاربرد های دیتالاگر یا ثبت کننده:

  • ذخیره داده های حاصل از اندازه گیری پارامترهای هواشناسی مانند سرعت باد/ و جهت باد، دما، رطوبت نسبی، تشعشعات خورشیدی در ایستگاه هواشناسی بدون مراقبت
  • ذخیره داده های سطح آب، عمق آب، جریان آب، pH آب، رسانایی آب در ایستگاه‌های بدون مراقبت هیدروگرافی
  • ذخیره خودکار رطوبت خاک
  • ذخیره خودگار فشار گاز
  •  شمارش ترافیک جاده
  • اندازه گیری دما (رطوبت و…) مواد فاسد شدنی در حین انتقال محموله
  • مانیتورینگ فرایند برای نگهداری و عیب یابی کاربردها
  • تحقیقات حیات وحش
  • اندازه گیری لرزش و شرایط حمل (ارتفاع سقوط) در توزیع
  • مانیتورینگ سطح مخزن
  • مانیتورینگ محیط زیست
  • آزمایش خودرو
  • مانیتورینگ وضعیت رله در سیگنال دهی راه آهن
  • ذخیره سازی ‘نمودار بارگذاری الکتریکی’ برای مدیریت مصرف انرژی.
  • داده برداری از متغیرهای دما و فشار در طول خط لوله
  • مانیتورینگ خطوط لوله نفت و گاز

قیمت خرید و فروش یخچال مخصوص دارو بیمارستانی با دیتالاگر

یخچال مخصوص دارو بیمارستانی با دیتالاگر ساخته شده توسط گروه صنعتی نارسیس
ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت 33131000-021 یا 09197160171 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09122777640 مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

  1. ناشناس گفت:

    لیست قیمت یخچال های بیمارستانی رو میخواستم بدونم

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *