یخچال فالوده میز کار با یخ در بهشت

یخچال فالوده میز کار با یخ در بهشت محصولی بسیار مناسب جهت استفاده در بستنی سراها و مغازه ها با مخازن استیل نگیر و عایق بندی شده به وسیله فوم تزریقی پلی یورتان.

یخچال فالوده میز کار با یخ در بهشت

با آمدن فصل بهار و شروع گرما کم کم طبع و سلیقه مردم در خوردن تنقلات تغییر کرده و روی به محصولات خوراکی ای می آورند که خوشمزه و خنک باشد، از همین ما به شما دستگاهی را معرفی می نمایم که بتوانید با استفاده از آن محصولات بسیار با کیفیت و خوشمزه را خدمت مشتریان خود ارائه دهید. مستحضر هستید که یخ در بهشت  و فالوده یکی از خوشمزه ترین و لذت بخش ترین خوراکی هایی است که در بین ایرانیان مرسوم بوده و در فصل تابستان نیز از طرفداران بسیاری برخوردار است، اما برای تهیه نمودن این خوراکی های خوشمزه نیاز به دمای بسیار مناسبی است تا شما بتوانید یخ در بهشت  و یا فالوده را آماده نمایید زیرا اگر دما بالا باشد محصولات آب شده و یا اگر دما پایین باشد یخ زده می شود به همین دلیل باید دمای این محصولات در حدی باشد که یک محصول بسیار با کیفیت ارائه شود. به همین دلیل در ساخت یخچال فریزرهای یخ در بهشت و فالوده تک قلو و دوقلو از کمپرسورهای بسیار باکیفیت LG یا سیبریا استفاده شده که یک کمپرسور بسیار پر قدرت و عالی و همچنین کم مصرف است. حجم هر کدام از مخزن های این یخچال و فریزرهای یخ در بهشت و فالوده ۵۸ لیتر بوده که یک حجم بسیار مناسب جهت استفاده خواهد بود. جنس مخزن آن تماماً از استیل نگیر کار شده است و لوله کشی های ایجاد شده درون ساخت این محصول تماماً از آلیاژ مس بوده، نوع مخازن جوش قرقره‌ای است. این محصولات در مدل دوقولو دارای یک میز کار بوده که کار شما را بسیار ساده تر و راحت تر کرده و شما می توانید سایر محصولات خود نظیر لیوان، قاشق، نی و یا هر ابزار دیگری به راحتی  بر روی آن قرار دهید تا در دسترس شما باشد. برای عایق بندی و جلوگیری از اتلاف انرژی و برودت درون مخازن از فوم های تزریقی پلی اورتان جهت عایق بندی استفاده شده است که از این دستگاه یک محصول بسیار با کیفیت و  منحصر به فرد ساخته است. همچنین جهت حرکت و جابجایی این محصولات نیز در قسمت زیرین آن چرخ های بسیار محکم و مقاوم تعبیه شده است تا شما به سادگی و راحتی بتوانید این محصولات را حرکت دهید. دربهای این محصولات نیز به صورت لولایی به سمت بالا باز و بسته می شود گروه صنعتی نارسیس این امکان را در اختیار شما قرار دادیم تا بتوانید  طرح های دلخواه خود را به صورت استیکر بر روی بدنه محصولات بچسبانید.

قیمت خرید یخچال فالوده میز کار با یخ در بهشت

قیمت فروش یخچال فالوده میز کار با یخ در بهشت

ساخت یخچال فالوده میز کار با یخ در بهشت

یخچال فالوده میز کار با یخ در بهشت با 1 سال گارانتی

کلیپی از یخچال فالوده میز کار با یخ در بهشت
ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت 33131000-021 یا 09197160171 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09122777640 مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *