یخچال ایستاده 3 درب با طبقات متحرک

یخچال ایستاده 3 درب یکی از بهترین دستگاه های برودتی موجود در بازار بوده که تمام نیاز های ما را براورده می سازد. این دستگاه با درب های تمام شیشه ای دو جداره و ترموستات دیجیتال به همراه عایق بندی شده توسط فوم تزریقی پلی یورتان محصولی منحصر به فرد به شمار می رود.

یخچال ایستاده 3 درب با طبقات متحرک

 نمونه ای از دستگاه‌های برودتی به نام یخچالهای ایستاده وجود دارند که از آنها در مشاغلی همچون سوپر مارکت، هایپر مارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای و یا حتی مغازه‌های مانند لبنیاتی، محصولات پروتئینی، قصابی ها و یا سایر اماکن تجاری دیگر نیز استفاده می شود شما می توانید با استفاده از این دستگاه تمامی محصولات خود را در دمای مناسب و با فضایی که در اختیار دارید به صورت بسیار شیک چیدمان نموده و در معرض دید مشتریان خود قرار دهید به همین منظور ما به شما دستگاهی را معرفی می‌کنیم که بتوانید با استفاده از آن تمامی نیازهای خود را برآورده نموده و از آن به صورت بهینه استفاده نمایید. یخچال سه درب ایستاده نوفراست یکی از این دسته از محصولات است که با استفاده از استیل استنلس کار شده است این نوع متریال یکی از بهترین نوع جنس های موجود در بازار جهانی بوده که ما در ساخت این دستگاه از آن استفاده می نماییم. ورق های استیل به کار رفته درون یخچال هم در قسمت بدنه داخلی و هم در قسمت بدنه خارجی نیز به کار رفته است. مهندسین ما برای طراحی بسیار زیبا و جالب دستگاه از نوارهای LED رنگی در قسمت نمای آن استفاده نموده اند که یک زیبایی و جلوه خاصی را به دستگاه شما می بخشد. از دیگر مزیت های این محصول می توان به طبقات متحرک نیز اشاره نمود که شما بتوانید با استفاده از این نوع ویژگی محصولات خود را به صورتی که مورد نیاز خودتان است چینش نمایید همچنین برای جابجایی این محصول نیز در قسمت زیرین آن چرخ هایی برای شما تعبیه شده است تا شما بتوانید به سادگی و راحتی این دستگاه را جابجا نموده و و حرکت دهید وجود ۳ درب درون این دستگاه این امکان را به شما می دهد تا بتوانید از تمامی فضای درون این یخچال استفاده نمایید.ترموستات دیجیتالی که در قسمت تاج این دستگاه به کار رفته است این امکان را به شما میدهد تا بتوانید به صورت دستی درجه حرارت را تنظیم نموده و از از میزان برودت درون یخچال نیز مطلع باشید. پوشش این درب ها  با استفاده از شیشه های دوجداره بوده است که به عنوان یک عایق حرارتی بسیار عالی خدمت شما معرفی شده که از هدر رفت انرژی و سرما نیز جلوگیری می نماید.همچنین وجود نوارهای روشنایی که در قسمت درونی یخچال به کار رفته است چشم انداز زیبا از محصولات شما را به مشتریان ارائه می دهند و یک نورپردازی بسیار عالی در این دستگاه صورت گرفته است، مهمترین مزیتی که این نوع از یخچال ها دارند بدون برفک بودن آن است که خاطر شما را از این بابت آسوده می نماید.

قیمت خرید یخچال ایستاده 3 درب با طبقات متحرک

قیمت فروش یخچال ایستاده 3 درب با طبقات متحرک

کلیپی از یخچال ایستاده 3 درب با طبقات متحرک

ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت 33131000-021 یا 09197160171 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09122777640 مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *