تاپینگ بستنی میوه ای 20 کاسه

تاپینگ بستنی 20 کاسه یک از تجهیزات برودتی است که در فصل تابستان کارایی بسیاری دارد و از آن برای نگهداری انواع مختلف بستنی می توان استفاده نمود.

تاپینگ بستنی میوه ای 20 کاسه

در فصل تابستان یکی از بهترین خوردنی هایی که می تواند شما را سرحال کند انواع بستنی است. اما به دلیل گرمای هوا حتماً می بایست محصولات را در محلی بسیار سرد نگه داری کرد برای منظور تاپینگ ها که یکی از انواع فریزر صنعتی به شمار می آید به کمک شما می آیند تا شما بتوانید بستنی های خود را با انواع طعم های مختلف نگه داری نماید. تاپینگ بستنی 20 کاسه یکی از این نوع تجهیزات است که با ظاهری بسیار زیبا و شکیل این امکان را به شما می دهد تا بتوانید ۲۰ طعم مختلف از انواع بستنی های میوه ای و یا سایر نوع ها را نگه داری نماید و خدمت مشتریان خود عرضه نمایید. این محصول که ترکیبی از شیشه چوب و فلز است یک زیبایی خاصی به مغازه شما ارائه می کند. شیشه‌ ی خمیده کار شده درون این تاپینگ بستنی از جنس سکوریت است که از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است و هم نیز مانع از هدر رفت برودت درون محفظه تاپینگ می‌شود شما می توانید با توجه به سلیقه خود انواع طرح ها را سفارش داده و در انواع رنگ ها دستگاه خود را سفارش دهید. دو نوع استیل سفید و طلایی که در تصاویر مشاهده می کنید در این محصول کار شده و دو ردیف ۱۰ عددی از ظروف نگه داری بستنی که جمعاً ۲۰ عدد  ظرف نگه داری بستنی، به شما این امکان را می دهد تا بتوانید تقریبا تمام نیازهای مشتریان خود را برآورده نماید. نورپردازی این دستگاه که به صورت نوارهای LED کار شده است نمای جالبی به دستگاه ارائه می دهد همچنین درب های این تاپینگ به صورت کشویی به سمت چپ و راست باز و بسته می‌شوند و دسترسی شما را به فضای درون تاپینگ به حداکثر خود می رساند.

تاپینگ بستنی میوه ای 20 کاسه

تاپینگ بستنی میوه ای 20 کاسه

تاپینگ بستنی میوه ای 20 کاسه

تاپینگ بستنی میوه ای 20 کاسه

ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت 33131000-021 یا 09197160171 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09122777640 مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

  1. ناشناس گفت:

    قیمت تاپینگ بستنی رو میخواستم

  2. ناشناس گفت:

    بهترین تاپینگ بستنی در بازار ایران

  3. ناشناس گفت:

    سلام قیمتشو بفرستید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *