تاپینگ بستنی کوچک فانتزی 7 بن ماری

تاپینگ 7 کاسه یکی از بهترین تجهیزات برودتی است که شما می توانید از آن برای نگهداری انواع طعم های مختلف بستنی استفاده نمایید و خدمت مشتریان خود ارائه دهید.

تاپینگ بستنی کوچک فانتزی 7 بن ماری

یکی از چندین نمونه تجهیزات برودتی که در بازار شغلی امروز کاربرد فراوانی دارد تاپینگ ها هستند، تاپینگ ها دستگاه‌هایی هستند که از آنها برای نگهداری بستنی در طعم های مختلف استفاده می شود و همچنین می توان از این نوع دستگاه برای نگهداری سایر محصولات خوراکی نیز استفاده نمود. این دستگاه با برودت عالی خود یکی از بهترین  نمونه دستگاه های موجود در بازار است. شما می توانید با تهیه این محصول کار و کاسبی خود را رونق بخشیده و بتوانید طعم های مختلفی از بستنی را در کسب و کار خود به مشتری ارائه دهید. این تاپینگ بستنی دارای 7  کاسه برای نگه داری طعم های مختلف است که درون آنها می توان نگهداری نمود. گروه صنعتی نارسیس تولید کننده انواع تجهیزات برودتی است. جنس بدنه دستگاه از ورق های استیل استنلس سفید رنگ کار شده است که زیبایی خاصی را به دستگاه می بخشد، همچنین شیشه های به کار رفته درون محصول از جنس سکوریت بوده که از استحکام و دوام بالایی برخوردار است، همچنین در قسمت بالای این محصول از این نوع شیشه کار شده است که می‌توان از آن به عنوان میز پیشخوان نیز استفاده نمود در نمای جلوی این محصول از ورق های برش خورده لیزری استفاده شده که درون آن را می توان با لامپ های LED تزئین نمود و جلوه های زیبا به دستگاه بخشید همانگونه که در بالا به آن اشاره شد این محصول دارای ۷ کاسه برای نگه داری انواع طرح های مختلف بستنی بوده. درب های این دستگاه به صورت کشویی به سمت چپ و راست باز و بسته می شود و شما می توانید به سادگی با باز نمودن درب این دستگاه به تمامی نقاط درون این تاپینگ دسترسی کامل داشته باشید.

قیمت خرید و فروش تاپینگ بستنی کوچک فانتزی 7 بن ماری

ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت 33131000-021 یا 09197160171 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09122777640 مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

  1. ناشناس گفت:

    من از این مدل تاپینگ خریدم خیلی عالیه

  2. ناشناس گفت:

    لیست قیمت تاپینگ رو بفرستید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *