تاپینگ ترشی نما میرول

تاپینگ ترشی نما میرول به صورت ویترینی با ظرفیت 20 ظرف بن ماری و به همراه برش لیزری و نورپردازی زیبا محصولی بسیار با کیفیت به صورت درجه 1 ارائه می شود.

تاپینگ ترشی نما میرول

از دستگاه تاپینگ معمولا برای نگهداری محصولات خوراکی استفاده می شود به دلیل وجود ظرف های متعدد درون تاپینگ و دسترسی بسیار ساده و آسان این محصول از استقبال بسیار ویژه ای برخوردار بوده و اکثر مشاغل به دلیل کاربردی بودن این دستگاه به آن نیاز دارند و این محصول را برای کسب و کار خود سفارش می‌دهند. این محصول به صورت ۲۰  ظرف بن ماری خدمت شما مشتریان عزیز ارائه می شود. متریال به کار رفته درون آن از استیل استنلس و شیشه های بسیار محکم و مقاوم سکوریت است که در نمای آن به کار رفته شده و همچنین در قسمت پشتی این محصول درب های کشویی تعبیه شده است تا شما بتوانید به سادگی و راحتی به تمامی محصولات درون ظروف بن ماری این تاپینگ دسترسی کامل داشته باشید شیشه های به کار رفته درون دربهای این تاپینگ ترشی به صورت دو جداره و پر شده با گاز آرگون بوده که یک عایق حرارتی بسیار عالی نیز به شمار می آید و  برای زیباتر شدن و نمای جالب تر و زیبا تر نیز از ورق های استیل طلایی رنگ در طراحی و ساخت این تاپیک ترشی استفاده شده است. شما عزیزان برای جابجایی و حرکت دادن دستگاه می توانید به سادگی این عمل را انجام دهید به دلیل وجود چرخ های بسیار محکم و مقاوم در قسمت زیرین آن همچنین نورپردازی ویژه ای که درون این دستگاه صورت گرفته یک روشنایی عالی را به محصولات شما می تاباند تا با نمای بهتری در دید عموم قرار گیرد. شما می‌توانید برای تبلیغات و زیبای بیشتر کار خود این محصول را با برش لیزری نیز سفارش دهید و طرح یا اسم دلخواه خود را بر روی آن حک نمایید. در قسمت پشتی این محصول یک انباری قرار داده شده تا شما بتوانید سایر محصولات خود را نیز که نیاز به نگهداری آنها در یخچال دارید در این انباری نگه‌داری کنید و همچنین ترموستات دیجیتال این محصول باعث می شود شما می توانید هم از دمای درون آن باخبر شوید و هم می توانید دمای درون این تاپیک را به درجه دلخواه خود تغییر دهید.

قیمت خرید تاپینگ ترشی نما میرول

قیمت فروش تاپینگ ترشی نما میرول

طراحی و ساخت تاپینگ ترشی نما میرول

تاپینگ ترشی نما میرول دارای انباری

تاپینگ ترشی نما میرول درجه 1

تاپینگ ترشی نما میرول با برش لیزری

کلیپی از تاپینگ ترشی نما میرول
ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت 33131000-021 یا 09197160171 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09122777640 مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *