یخچال قصابی 2 درب ایستاده

یخچال قصابی 2 درب ایستاده به ابعاد بسیار مناسب جهت نگه داری تکه های بزرگ گوشت و ساخت به صورت سفارشی با نمای دلخواه و میله های آویز نگه دارنده تکه های بزرگ گوشت.

یخچال قصابی 2 درب ایستاده

گوشت همیشه نیاز به نگهداری در دمای مناسبی را دارد تا از خراب و فاسد شدن جلوگیری شود به همین منظور در زمان‌های قدیم گوشت را از نمک پوشانده تا مانع از خراب شدن آن شوند. روز به روز که دنیای تکنولوژی پیشرفت کرده و صنایع برودتی وارد بازار شده اند، نگهداری از محصولات پروتئینی مانند گوشت بسیار ساده تر شده است، زیرا آنها را در در دمای پایین درون یخچال ها نگهداری می کنند. یخچال قصابی به صورت 2 درب خدمت شما ارائه می گردد که دارای ابعادی به ارتفاع ۲ متر ۳۵ سانتی متر، عرض و عمق ۸۵ سانتی متر و طول 1 متر و 30 سانتی متری است. جنس بدنه این محصول از استیل استنلس کار شده است که از استحکام و دوام بالا و همچنین وزن کمی برخوردار بوده و برای به نمایش درآوردن درجه حرارت درون این محفظه نیز از ترموستات دیجیتالی بهره گرفته شده تا شما به سادگی و راحتی بتوانید دمای درون محفظه را به دمای دلخواه خود برسند درب های این محصول به صورت تمام قدی و لولایی کار شده است که با دستگیره های زیبای استیل می توانید آنها را باز و بسته نمایید. شیشه های به کار رفته درون درب این دستگاه از نوع دوجداره پر شده با گاز آرگون بوده که یک عایق حرارتی بسیار عالی به شمار می آید درون این محصول در قسمت سقف آویز با میله های استیل به منظور نگهداری تکه های بزرگ گوشت کار شده است. شما می توانید با استفاده از قلاب های مخصوص تکه های بزرگ گوشت را درون یخچال به این میله های آویز آویزان نموده و از آن استفاده نمایید. کمپرسور مورد استفاده درون این یخچال قصابی از نوع اروپایی بوده است  شما عزیزان می توانید این محصول را با نماهای مختلف و سفارشی درخواست نمایید. می‌توان با نورپردازی های زیبا و برش های لیزری و استفاده از ورق استیل طلایی رنگ زیبایی خاصی را به دستگاه بخشید همچنین برای جابجایی و حرکت دادن دستگاه نیز در قسمت زیرین آن چرخ‌های بسیار محکم و مقاومی تعبیه شده است.

ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت 33131000-021 یا 09197160171 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09122777640 مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *