یخچال نوشابه ایستاده 2 درب ساید

یخچال ایستاده نوشیدنی یکی از تجهیزات برودتی است که از ان برای نگه داری انواع نوشیدنی استفاده می شود که دارای طبقاتی برای دسته بندی و دارای 2 درب است.

یخچال نوشابه ایستاده 2 درب ساید

یخچال ها انواع های مختلفی از دستگاه های برودتی هستند که می توان درون آنها را از انواع و اقسام مواد خوراکی و نوشیدنی پر نمود. محصولی که امروز به شما معرفی می نماییم یخچال ایستاده دو درب بوده است. این محصول یک  دستگاه بسیار مناسب جهت استفاده در انواع سوپرمارکت ها، هایپر مارکت ها، رستوران ها، خوراک خوری ها، هتل ها و سایر اماکن تجاری بوده است که می توان از آن برای نگه داری انواع نوشیدنی ها استفاده نمود. این دستگاه دارای طبقاتی بوده که می توان از آن برای دسته بندی انواع نوشیدنی ها استفاده کرد و همچنین دارای دو درب به صورت لولایی بوده که می‌توان به سادگی آنها را باز و بسته نمود و به تمامی فضای درون این یخچال نوشیدنی دسترسی داشت. یکی دیگر از مزیت های این دستگاه استفاده از شیشه های دوجداره پر شده با گاز آرگون، درون آن بوده که یک عایق حرارتی بسیار مناسب به شمار می‌آید و همچنین مزیت دیگری که این نوع درب های شیشه ای دارند این است که می توان قبل از باز نمودن درب دستگاه محصول خود را انتخاب نموده و از هدر رفت انرژی درون کابین جلوگیری کرد جنس بدنه این محصول از ورق های استیل استنلس کار شده که از استحکام و دوام بالایی برخوردار است و همچنین برای زیباتر شدن دستگاه شما می توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود استیکرهای مورد نظر خود را سفارش دهید تا در بدنه این دستگاه به کار گرفته شود و بر روی آن چسبانده شود. در قسمت زیرین این محصول نیز چرخ هایی برای جابجایی این دستگاه تعبیه شده است. تا شما به سادگی آن را جابجا نمایید همچنین برای به نمایش درآوردن دمای درون آن نیز می توانید از ترموستات دیجیتالی که در قسمت تاج  تعبیه شده است استفاده نمایید.

ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت 33131000-021 یا 09197160171 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09122777640 مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

  1. ناشناس گفت:

    قیمت بدید

  2. ناشناس گفت:

    منم میخوام از این مدل بخرم و راضی ام

  3. ناشناس گفت:

    لیست قیمت یخچال های نوشابه رو ارسال کنید

  4. ناشناس گفت:

    یخچال خیلی با کیفیتی هست من خریدم و راضی هستم

  5. ناشناس گفت:

    یخچال خیلی خوبیه منم خریدم

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *