فریزر آزمایشگاهی منفی 40

فریزر آزمایشگاهی منفی ۴۰ درجه یکی از محصولات آزمایشگاهی است که استفاده بسیاری از آن در مصارف پزشکی و آزمایشگاهی می شود و محصولی بسیار با کیفیت با دوام و طول عمر بالا است.

فریزر آزمایشگاهی منفی 40

گروه یخچال صنعتی نارسیس ارائه کننده انواع دستگاه های برودتی است که توانایی طراحی، تولید و ساخت انواع یخچال و فریزر صنعتی را دارا است. در این مطلب قصد داریم تا یکی از محصولات این شرکت به نام فریزر آزمایشگاهی منفی چهل درجه را  به شما معرفی نماییم با ما همراه باشید.

 این محصول با استفاده از ورق های استیل استنلس سفید رنگ طراحی و تولید شده که زیبایی خاصی را به دستگاه شما می دهد، علاوه بر زیبایی نیز این محصول از عمر و دوام بالایی و همچنین از استحکام بالایی نیز برخوردار بوده است. همچنین این محصول مجهز به ترموستات دیجیتال است که علاوه بر به نمایش گذاشتن دمای درون محفظه فریزر قادر به تنظیم دما نیز بوده و شما می توانید دمای فریزر را به دمای دلخواه خود برسانید.  در این دستگاه با استفاده از لاستیک های آنتی باکتریال بار میکروبی محیط را کم نموده و فضای درون فریزر را کاملا بهداشتی و استرلیزه نگه می دارد. شما از این فریزر آزمایشگاهی 40- می توانید برای مقاصد پزشکی و آزمایشگاهی استفاده نمایید و از آن در بیمارستان ها، کلینیک ها، آزمایشگاه ها و مراکز پزشکی استفاده نمایید. درب این دستگاه به صورت لولایی بوده و با دستگیره ای که به شکل خمیده طراحی شده می توانید آن را به سادگی باز و بسته نمایید  این مسئول به صورت پایه های ثابت تولید شده در ادامه شما می توانید تصاویر این محصول را مشاهده نمایید، همچنین در قسمت انتهایی نیز کلیپی از این محصول تهیه شده که برای بهتر دیده شدن محصول به شما در این مطلب قرار داده ایم.

قیمت فریزر آزمایشگاهی منفی 40

خرید فریزر آزمایشگاهی منفی 40

ساخت فریزر آزمایشگاهی منفی 40

فریزر آزمایشگاهی منفی 40 محصولی از شرکت  یخچال صنعتی نارسیس

فروش فریزر آزمایشگاهی منفی 40

کلیپ نمایش دستگاه فریزر آزمایشگاهی منفی 40
ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت 33131000-021 یا 09197160171 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09122777640 مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *