فریزر ایستاده صنعتی نوفراست منفی 24 درجه

فریزر ایستاده صنعتی یکی از بهترین تجهیزات برودتی با تکنولوژس نوفراست و همچنین توانایی دمایی منفی 24 درجه بهترین انتخاب برای مصارف آزمایشگاهی و صنعتی و خوراکی است.

فریزر ایستاده صنعتی نوفراست منفی 24 درجه

فریزرها یکی از انواع دستگاه های برودتی هستند که برای نگه داری و فریز کردن محصولات غذایی و همچنین برای مصارف آزمایشگاهی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از انواع فریزر هایی که امروز می خواهیم برای شما معرفی نماییم فریزر ایستاده صنعتی نوفراست منفی ۲۴ درجه است، در اینجا منظور از نوفراست این است که این فریزر دارای تکنولوژیی بوده که محیط داخل آن فاقد برفک است و درون آن هیچگونه برفکی نمی زند یکی دیگر از مزایای این فریزر که در بالا به آن اشاره شد دمای منفی ۲۴ درجه است، که برای مصارف پزشکی و آزمایشگاهی بسیار مفید بوده و می توان از این فریزر آزمایشگاهی در آزمایشگاه ها برای تحقیقات آزمایشات مربوطه استفاده نمود. همچنین از این فریزر صنعتی برای مصارف تجاری و خوراکی استفاده می شود شما می توانید این فریزر برای رستوران ها، فست فودی ها، آزمایشگاه ها، بیمارستان ها و سایر مکان های تجاری دولتی و سایر ارگان ها استفاده نمایید. جنس بدنه این محصول تماماً از استیل کار شده است که با توجه به استحکام و دوام بالای آن از طول عمر بالایی نیز برخوردار بوده است. این فریزر دارای دو درب تمام استیل به صورت لولایی است که شما می توانید از طریق آنها به تمامی فضای درون محفظه فریزر دسترسی کامل داشته باشید. دستگیره های خمیده استیل کار شده درون این محصول این امکان را به شما می دهد تا بتوانید با کمترین فشار درب فریزر را باز و بسته نمایید همچنین در قسمت زیرین این فریزر صنعتی از چرخ های محکم و مقاومی استفاده شده است تا شما بتوانید به سادگی این محصول را جابجا نمایید همان گونه که مشاهده می نمایید این محصول دارای ترموستات دیجیتال بوده که علاوه بر به نمایش درآوردن دمای درون توانایی تنظیم دمای درون کابین فریزر را نیز دارد. یکی از مزیت‌های ویژه این فریزر عایق بندی اصولی و استاندارد آن است که با استفاده از فوم های تزریقی پلی یورتان این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا یک دستگاه بسیار استاندارد داشته باشید و از هدر رفت انرژی و سرمای درون کابین جلوگیری شود.

ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت 33131000-021 یا 09197160171 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09122777640 مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

  1. ناشناس گفت:

    قیمتشو بدید

  2. ناشناس گفت:

    بنده از این مدل خریدم خیلی با کیفیت هست

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *