یخچال ایستاده نوشابه 65 سانتی تمام مشکی

یخچال ایستاده محصولی بسیار با کیفیت برای نگه داری انواع نوشیدنی و نوشابه در ابعاد 65 سانتی متری در مدل تمام مشکی و با درب های سفارشی باز شونده به سمت چپ و راست.

یخچال ایستاده نوشابه 65 سانتی تمام مشکی

یخچال ایستاده نوشابه یکی از چندین مدل یخچال های ایستاده است که از آن استفاده های بسیاری می شود و شما می توانید این محصول در سوپرمارکت ها، هایپر مارکت ها، فروشگاه‌ های زنجیره‌ ای، رستوران‌ ها، غذاخوری ها، کباب سرا ها و سایر اماکن تجاری نیز استفاده نمایید. این محصول بسیار خاص که با کیفیتی بسیار بالا ساخته شده است تماماً به رنگ مشکی بوده و یک جلوه و زیبایی خاصی را به دستگاه شما می بخشد ورق های استفاده شده در ساخت این محصول است از نوع استیل استنلس بوده که استحکام و دوام بالایی دارد و همچنین شیشه های استفاده شده در قسمت درب این دستگاه به صورت دو جداره تعبیه شده است که عایق حرارتی بسیار مناسب به شمار می‌آید و مانع از هدر رفت انرژی درون کابین یخچال می شود. عرض این یخچال ایستاده نوشیدنی ۶۵ سانتی متر بوده که حجم بسیار مناسبی را برای محصولات نوشیدنی شما اعم از انواع نوشابه، دوغ، آب، انواع دلستر، قوطی های آبمیوه و یا حتی پاکت های آبمیوه و … در اختیارتان قرار می دهد. همچنین برای دسته بندی و طبقه بندی محصولات خود درون یخچال شیارهای قرار گرفته شده است و شما می توانید با استفاده از طبقه های توری محصولات خود را دسته بندی نمایید و با توجه به نیاز خود چیدمان مورد نظر خود را پیاده سازی نمایید. درب های این محصول به صورت سفارشی و با توجه به درخواست و نیاز مشتری می تواند به هر دو سمت چپ و یا راست باز و بسته شوند، با توجه به نیاز مشتری گروه صنعتی نارسیس قابلیت طراحی تولید و ساخت این دستگاه با درب های سفارشی را دارد.

قیمت خرید و فروش یخچال ایستاده نوشابه 65 سانتی تمام مشکی

ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت 33131000-021 یا 09197160171 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09122777640 مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *