یخچال ایستاده نوشابه 65 سانتی

یخچال ایستاده نوشابه تک درب 65 سانتی که مناسب نگهداری انواع نوشیدنی و آب معدنی است از استقبال بی نظر مشتریان قرار گرفته است.

یخچال ایستاده نوشابه 65 سانتی

یخچال ایستاده نوشابه 65 سانتی متری یکی از انواع تجهیزات برودتی است که استفاده و کاربرد بسیار بالایی دارد . شما می توانید از این محصول در اکثر مشاغل و اماکن تجاری و خوراکی مانند : رستوران ها ، جگرکی ها ، کبابی ها ، سوپرمارکت ها ، هایپر مارکت ها ، فروشگاه های زنجیره ای ، اغذیه فروشی ها ، سفره خانه ها و … استفاده نمایید. این یخچال ایستاده که از جنس استیل استنلس ساخته شده از استحکام و دوام بالایی برخوردار است و مناسب جهت نگهداری انواع نوشیدنی ، آب معدنی ، آبمیوه ، دلستر و مواد غذایی است. یکی از ویژگی های بارز این محصول وجود شیشه های دوجداره پر شده با گاز آرگون است یه که عایق بسیار مناسب جهت جلوگیری از هدر رفت برودت و اتلاف انرژی است . یخچال نوشیدنی درون کابین خود دارای طبقات متعددی است که دست شما را باز می گذارد تا شما بتوانید طبقات آن را طبق سلیقه و نیاز خود قرار داده و محصولات خود را درون آن قرار دهید و دسته بندی نمایید . موتور به کار رفته درون دستگاه از یکی از بهترین و کم مصرف ترین موتور های موجود درون بازار بوده که علاوه بر مصرف کم صدای کمی نیز تولید می کند که این خود یکی از چندین عواملی است که باعث محبوبت بالای این محصول شده است . عایق بندی دستگاه به صورت کاملا اصولی و استاندارد با تزریق فوم پلی یورتان توسط برند نارسیس انجام شده همانگونه که کل دستگاه توسط این برند معتبر طراحی و ساخته شده است. استیکر های استفاده شده بر روی کناره های دستگاه می تواند با توجه به نیاز و درخواست مشتری طبق سلیقه شما کاملا سفارشی طراحی و چسبانده شود. رضایت شما در اولویت ما قرار دارد.

ارائه این دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت 33131000-021 یا 09197160171 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09122777640 مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

  1. ناشناس گفت:

    بهترین یخچال نوشابه در بازار ایران

  2. ناشناس گفت:

    قیمت بدید

  3. ناشناس گفت:

    من از این مدل یخچال نوشابه خریدم و راضی هستم

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *