یخچال ایستاده کوچک گوشت و پروتئین

یخچال ایستاده کوچک گوشت و پروتئین یک محصول بسیار با کیفیت با دوام بالا و همچنین مقرون به صرفه بوده که دارای امکاناتی نظیر: بدنه تمام استیل، ترموستات دیجیتال، چرخ های محکم و مقاوم، بدنه عایق بندی شده و سایر امکانات دیگر است.

یخچال ایستاده کوچک گوشت و پروتئین

یکی از چندین نمونه دستگاه های برودتی که امروزه استفاده های بسیاری از آنها در انواع مشاغل می‌شود یخچال های ایستاده هستند، این نوع یخچال ها با استفاده از موتورهای پرقدرت و با کیفیتی که بر روی آنها تعبیه شده می تواند کاملاً جواب گوی نیازهای شما در اکثر نقاط ایران باشد. با توجه به محل قرارگیری شما در اقصی نقاط کشور ایران و با توجه به منطقه جغرافیایی شما می‌توان نسبت به منطقه ای که شما در آن حضور دارید موتورهای متفاوتی را بر روی دستگاه خود، با توجه به پیشنهاد مشاورین خرید ما نصب نمایید. این یخچال های ایستاده که نسبتاً ظرفیت کوچکتری نسبت به سایر یخچال ها دارد بهترین وسیله برای نگه داری محصولات گوشتی و همچنین پروتئینی است و شما عزیزان می توانید از این دستگاه در انواع مشاغل مربوطه به مانند قصابی ها ، هایپر مارکت ها و … استفاده بهینه نمایید. جنس بدنه آن تماماً از استیل کار شده از استحکام و دوام بالا و همچنین طول عمر بالایی نیز برخوردار بوده. کارشناسان قسمت طراحی در قسمت زیرین این محصول از مدل جدید و استاندارد چرخ های بسیار محکم و مقاومی استفاده کرده اند تا شما بتوانید به سادگی این دستگاه را جابجا نمایید. همچنین درب این دستگاه به صورت لولایی تعبیه شده و دارای ورق های استیل  در قسمت جلویی است. برای نشان دادن دمای درون این یخچال از ترموستات های دیجیتال استفاده شده که علاوه بر به نمایش گذاشتن دمای درون یخچال می توان دمای آن را نسبت به نیاز خود تغییر دهید همچنین این نکته حائز اهمیت است که شما می توانید دمای این یخچال را تا منفی ۷ درجه کاهش دهید. برای عایق بندی و عایق کاری این یخچال ایستاده در بین بدنه آن از فوم تزریقی پلی یورتان با استفاده از دستگاه های اتوماتیک استفاده شده است که یک عایق حرارتی بسیار عالی به شمار می‌آید و مانع از هدر رفت برودت درون محفظه یخچال می‌شود.

قیمت خرید یخچال ایستاده کوچک گوشت و پروتئین

یخچال ایستاده کوچک گوشت و پروتئین برند نارسیس

ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت 33131000-021 یا 09197160171 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09122777640 مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

  1. ناشناس گفت:

    قیمت یخچال گوشت رو برای من بفرستید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *