یخچال ماهی و میگو 2 متری

یخچال نگهداری ماهی و میگو که توسط نارسیس تولید می شود ، دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و به سراسر ایران ارسال می شود.

یخچال ماهی و میگو 2 متری

ما اکثراً برای نگه داری اغذیه و محصولات خوراکی خود از دستگاه های برودتی به مانند یخچال ها و فریزر ها استفاده می کنیم. یکی از استفاده های بسیار پر کاربرد و کار آمد یخچال ها نگه داری از انواع گوشت ها است ، حال ما به شما محصولی را معرفی می کنیم که مخصوص نگه داری انواع ماهی و میگو است. این یخچال خوابیده به صورت 2 درب طراحی شده تا شما بتوانید به صورت کامل به تمامی نقاط درون محفظه یخچال دسترسی کامل داشته باشید، همچنین درب های این محصول به نحوی طراحی و تولید و از متریالی استفاده شده که وقتی شما آن را باز نمودید به صورت ثابت در بالا قرار می گیرد و دیگر نیاز به نگه داشتن آن با دست نیستید. جنس به کار رفته درون بدنه این یخچال از جنس ورق استیل استنلس بوده به رنگ سفید برای بدنه بیرونی که علاوه بر استحکام و دوام بالای آن زیبایی خاص و ویژه ای به دستگاه شما اعطا می کند. در قسمت زیرین این محصول از چرخ هایی استفاده شده که از آنها می توان جهت جا به جایی و حمل ساده تر دستگاه استفاده نمود . این یخچال از یک موتور بسیار با کیفت و کم مصرف و فوق کم صدا بهره می برد که باعث شده تا تقاضا برای خرید این محصول از برند نارسیس بسیار بالا باشد. شما عزیزان می توانید از این محصول جهت نگه داری ماهی و میگو در خانه و مکان های تجاری مانند ماهی فروشی ها ، میگو فروشی ها ، غرفه های زنجیره ای و رستوران های پخت غذاهایی دریایی برای نگه داری مواد اولیه خود استفاده نمایید. در زیر کلیپی برای شما قرار داده شده تا از حجم درون فریزر نیز مطلع شوید.

ارائه این دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت 33131000-021 یا 09197160171 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09122777640 مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *