یخچال مکعبی قنادی 1.5 متری

یخچال مکعبی قنادی 1.5 متری محصولی بسیار با کیفیت و ساخته شده با بهترین متریال به همراه ورق های استیل و شیشه های دوجداره و ترموستات دیجیتال یک محصول بسیار عالی جهت به نمایش گذاشتن محصولات قنادی با نمای ویترینی است.

یخچال مکعبی قنادی 1.5 متری

در قنادی ها و شیرینی فروشی ها برای نگه داری انواع شیرینی ها نیاز به یخچال هایی است که بتوان شیرینی هایی به عنوان مثال: خامه یا کیک های تولد را درون آنها نگه داشت به دلیل اینکه بعضی از شیرینی ها نیاز به نگهداری در دمای خاصی دارند حتماً می بایست آنها را در یخچال های مخصوص به خود نگه داشت که در دمای خاصی شیرینی ها را به صورت تازه نگهداری می‌کنند. ابعاد این دستگاه یک و نیم متر بوده و قابلیت ساخت در ابعاد دیگر نیز با توجه به نیاز مشتری فراهم است. بدنه این محصول از  ورق های سفید رنگ استیل استنلس کار شده است که یک محصول بسیار زیبا را خدمت شما ارائه می دهد. این محصول شامل یک ترموستات دیجیتال بوده که توانایی تنظیم دمای درون یخچال را به دمای دلخواه شما دارد همچنین نمایانگر دمای درون محفظه یخچال نیز است، درون این محصول طبقات شیشه ای برای دسته بندی و طبقه بندی کار شده است که جنس شیشه های آن از شیشه های بسیار محکم و مقاوم سکوریت استفاده شده تا شما بتوانید محصولاتی را با اوزان مختلف و دلخواه بر روی آن قرار داده و بتوانید محصولات خود را برای عموم به نمایش درآورید. همچنین این محصول در قسمت جلو و پشت که با نمای ویترینی قابل عرضه است از شیشه های دوجداره پر شده با گاز آرگون ساخته شده است که یک عایق حرارتی بسیار مناسب به شمار می آید و همچنین شیشه هایی در قسمت پشت بر روی درب های این دستگاه به که به صورت کشویی به سمت چپ و راست باز و بسته می شوند نیز تعبیه شده است تا فضای دسترسی شما به درون یخچال به صورت کامل باشد در قسمت زیرین این محصول یک انباری تعبیه شده تا شما بتوانید سایر محصولات خود را نیز درون آن قرار دهید، راه دسترسی به درون این محصول از طریق دو دریچه کوچک که در قسمت زیرین تعبیه شده است وجود دارد.برای نمای بهتر و زیبایی بیشتر و همچنین معرفی محصول خود از نورپردازی و برش لیزری استفاده شده که با توجه به نیاز شما توانایی ساخت طراحی و تولید آن به هر نحوی که شما مدنظرتان است وجود دارد. در قسمت زیرین این محصول نیز چرخ های تعبیه شده تا شما  بتوانید به راحتی و سادگی محصول را جابجا نماید.

قیمت خرید یخچال مکعبی قنادی 1.5 متری

قیمت فروش یخچال مکعبی قنادی 1.5 متری

یخچال مکعبی قنادی 1.5 متری محصولی از گروه صنعتی نارسیس

ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت 33131000-021 یا 09197160171 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09122777640 مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *